کانکس, محصولات

کانکس امداد و نجات

کانکس امداد و نجات

عملیات جستجو و نجات به مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در حین حادثه با هدف امدادرسانی رهاسازی و نجات مجروحان و مصدومان گرفتار در صحنه آسیب گفته می‌شود و شامل افرادی که در اثر جستجو به آن‌ها دسترسی پیدا می‌شود یا افرادی که هویدا هستند عملیات امداد و نجات واژه‌ای است که بسیاری از متخصصی با کاربرد آن مخالف هستند. در بسیاری از متون از لغت تخصصی عملیات جستجو و نجات یاد شده‌است. عملیات امداد خود به تنهایی شامل مجموعه اقداماتی است که دامنه فعالیت آن از قبل و حین و پس از سوانح ممکن است تا مدت زیادی ادامه داشته باشد اما عملیات جستجو و نجات محدوده زمانی مشخصی دارد. حوزهٔ کلی جستجو و نجات، خود شامل زیرحوزه‌های فراوانی است آتش نشانی حرفه ایی ترین و مهم ترین شغل در ارتباط با آتش سوزی و امداد و نجات و…است.

با توجه به این شرایط و شغل حساس نیازمند است  در تمام مناطق و شهرها و استانها کانکس امداد و نجات مستقر شود تا سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

کانکس امداد و نجات با متریال درجه یک و با بالاترین امنیت وبهترین کیفیت با هر متریالی تولید و اجرا می شود.

کانکس کامپوزیت ،کانکس کامپوزیت فایبر،کانکس کامپوزیت شیشه ای، کانکس پیچ و مهره ای، کانکس استوک یا دست دوم،کانکس سرامیکی،کانکس ویلایی، کانکس ساندویچ پانل، کانکس ترمرمووود،کانکس سمنت برد،کانکس بتنی،کانکسlsf،کانکس سایدینگ

کانکس امداد و نجات
کانکس امداد و نجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =