کانکس, محصولات

کانکس فانتزی لوکس

کانکس فانتزی لوکس

ویژگی کانکس فانتزی لوکس

آیا می دانید یک کانکس فانتزی لوکس چه ساختمانیست؟
 چه کانکسی از نظر شما شیک محسوب می شود و معیار های لوکس بودن یک کانکس چیست؟ پیش از هرچیز بهتر است ببینیم واژه “لوکس” به چه معنا است و از کجا آمده است. واژه لوکس مخفف کلمه لاکچری (Luxury) به معنای خاص، ویژه، پر زرق و برق و متجمل است. لوکس بودن یک صفت نسبی است که به هر چیزی که این خصایص را داشته باشد نسبت می دهیم. لذا وقتی از ساخت و ساز ویژه و کانکس شیک صحبت می کنیم، از کانکسی با نمای شیک، طراحی سازه و پیکربندی لوکس، طراحی داخلی لوکس، متریال، شیرآلات و تجهیزات لوکس و … . بدیهی است که کیفیت، هزینه دارد. بسیاری از افرادی که این کانکس شیک را برای زندگی یا کار انتخاب می کنند، از سطح درآمدی و اقتصادی بالاتری از متوسط جامعه قرار دارند. این افراد به دنبال در اختیار داشتن بهترین ها در هر زمینه ای هستند.

یک ساختمان لوکس دارای نمایی لوکس است

از نظر ظاهری یک کانکس فانتزی لوکس چه کانکسیست؟ و چگونه ساخته می شود؟ بسیاری از طراحان نامی کانکس در پاسخ به این پرسش که یک کانکس شیک چه کانکسیست؟ بعد از استراکچر و فرم اصلی سازه، به مواد و مصالح و ترکیب آنها در نمای یک سازه مدرن و شیک اشاره می کنند. برای به دست آوردن یک نمای لوکس، استفاده از متریال نوین و مصالح با فناوری جدید بسیار مهم است. بسیاری از انواع صفحات کامپوزیتی یا مصالح ترکیبی نوین مانند چوب پلاست، فایبر سمنت و … کاربرد ویژه ای در طراحی و اجرای نما دارند. علاوه بر این مصالح نوین، مصالح سنتی مانند انواع سنگ های نمای ویژه، مانند سنگ مرمر، گرانیت و سایر سنگ های آذرین و … ، با یک طراحی لوکس و روزآمد، بهترین نما های مدرن و لوکس را به نمایش می گذارند.

کانکس فانتزی لوکس،کانکسی است که از لحاظ ظاهر بسیار شیک و مدرن است که مورد پسند تمامی اشخاص می باشد و این کانکس فانتزی لوکس مدرن را با بهترین متریال و با قیمت مناسب و ارزان در هر فضایی قابل اجرا است که دارای رنگ و ابعاد نامحدود است.

مشخصات کانکس فانتزی لوکس

1. شاسي اصلي بسته به اندازه و ابعاد دستگاه از تير آهن هاي نمره 14، 16،18 از نوع درجه یک ذوب آهن اصفهان .
2. پروفيل از قوطي 40× 40 و 80 × 40 سنگين ساوه .
3. پوشش كامل از ضد زنگ در استراكچر ( اسكلت ) .
4. استفاده از4 تا 8 قلاب ميلگردي نمره 20 جهت سهولت در بارگيري و حمل و نقل كاراوان .
5. نمای بیرونی بدنه کانکس از نوع کامپوزیت فایبر طرح سنگ با تنوع رنگی ، کامپوزیت آلومینیوم ، واز نوع سایدینگ در 8 نوع رنگ متنوع ،و ورق رنگ کوره ای 5/. و یا نمای سنگ یا سرامیک،ترمووود،دکوراتیو،ترکیبی،سمنت برد،چوبی، شیشه ای،بتنی،به انتخاب مشتری .
6. ورقهاي سقف كانكس از گالوانيزه رنگ کوره ای طرح سفال 6/0 .
7. عايق از نوع پلی استایرن cm4 نسوز با دانستیه بالا و تخته کوبی کامل (‌عایق دوبل ) ویا پشم شیشه .
8. نماي دروني از جنس PVC روکشدار ( طرح چوب ) و کناف و کاغذ دیواری و یا رنگ به انتخاب مشتری .
9. درب از جنس UPVC دوجداره .
10. پنجره از جنس UPVC دوجداره .
11. سقف كانكس شيب از عرض یا طول به انتخاب مشتری اجراء می گردد .
12. داراي سيستم روشنايي كامل كه شامل كليد و پريز و برق و تلفن درجه يك با كابل 5/1×2 افشان کابل نمره 4 .
13. اجراي تمامي اتصالات بدنه و سقف توسط پیچ های سرمتهای خودکار ( فولادی ) و تأئيد پر پیچ بودن بدنه توسط واحد كنترل و كيفيت( Q.C ) و در قسمت پائین از پیچ و مهره استفاده می گردد.
14. تخته كف از جنس كوريندم ضد آب اندونزی و یا تخته کف لمینیت firlen plex و یا سرامیک .
15. كفپوش از نوع درجه يك پشت گونی طرح پارکت LG.
16. حفاظ درب و پنجره به همراه .
17. دارای سیستم ارت .
کانکس فانتزی لوکس
کانکس فانتزی لوکس
کانکس فانتزی لوکس مدرن
کانکس فانتزی لوکس
کانکس فانتزی لوکس مدرن
blank

قیمت کانکس فانتزی لوکس

قیمت این مدل کانکس بسته متریالهایی که در آن استفاده می شود دارد اما از لحاظ امکانات از متریالهای داخلی لوکس استفاده می شود و با طراحی بسیار شیک و مدرن به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =