کانکس, محصولات

کانکس پیچ و مهره ای

کانکس پیچ ومهره ای

کانکس پیچ و مهره ای به کانکسی گفته میشود که تمام مراحل 0 تا 100 تولید آن و اتصال اجزای آن به یکدیگر بوسیله پیچ و مهره میباشد. در ساخت این نوع کانکس که یکی از تولیدات گروه مهندسی صنعتی کانکس کانیارکانتین میباشداز اتصالات جوشی استفاده نمی کنند و این کانکس در ابتدا در کارگاه کانکس سازی کاملا تولید و مونتاژ گردیده و سپس به محل مورد نظر جته نصب دمونتاژ شده و مجددا در محل نصب مونتاژ میگردد.

کانکس پیچ و مهره ای معمولا از جنس ساندویچ پانل بوده و میتوان آن را در ابعاد درخواستی بصورت سالنی و یا با تجهیزات کامل مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه تولید نمود.

مشخصات کانکس پیچ و مهره ای

اسكلت فلزی ستونها، تيرها، خرپاها از پروفيل های رايج و استاندارد سنگین آماده شده با اتصالات پيچ و مهره ای و كف کانکس پیچ و مهره ای از نوع فريم های فلزی با پروفيل های رايج و با پوشش كف از نوع تخته های ۱۸ ميل خارجی ضد آب و كفپوش های پلاستيكی و زیر سازی با پروفیلهای سنگین با ملات ماسه و سیمان.
پوشش ديواره ها و سقف از نوع ساندويچ پانل پلی اورتان دورو ورق رنگي با ضخامت ها ۵ سانتيمتر و نصب دربهای ورودی از نوع آلومينيوم رنگی و یا از جنس U.P.V.C و دربهای داخلي اتاقها از نوع HDF و پنجره اتاقها از نوع UPVC دو جداره با شيشه های ساده و یا رفلكس.
نصب فلاشينگ ها با ورق های گالوانيزه رنگی و اجرا عايق بندی و درزبندی با چسب هاي ماستيك و همچنین اجرای تاسيسات برقی با سيم كشی های روكار در داخل داكت های پلاستيكی و كليد و پريزهای برق، روشنايی از نوع fbl، اجرای تاسيسات مكانيكی شيرآلات، لوله كشی های سرد و گرم، نصب هواكش و دريچه های آلومينيومی.

کانکس پیچ و مهره ای
کانکس پیچ و مهره ای

کاربرد کانکس پیچ و مهره ای

کانکس پیچ و مهره ای کاربردهای متفاوتی دارد که بسیار حائز اهمیت میباشد. اولین مورد کاربرد این نوع کانکس برای مکانهایی میباشد که کانکس بصورت آماده قابل حمل و نصب نمیباشد و کاربرد بعدی کانکس پیج و مهره ای برای شرکتهایی میباشد که مرتبا جابجایی داشته و میخواهند هزینه کمتری بایت جابجایی و حمل و نقل بدهند.

ایراد کانکس پیچ و مهره ای

کانکس پیچ و مهره ای هیچ ایرادی نداشته و یکی از بهترین کانکسهای تولیدی شرکتهای کانکس سازی در ایران و دنیا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =