کانکس, محصولات

کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار چیست؟

 بخش آشپزخانه کترینگ سیارکه در آن غذاهای همه وعده های غذایی بسته به نیاز مجموعه هدف تهیه می شود، با تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تولید غذا و نوشیدنی بصورت عمده فعال است.

همچنین در آشپزخانه های صنعتی همه محصولات و مواد اولیه آشپزی با استانداردهای صنعت غذا چک می شوند که بخشی از فرآیند آشپزی صنعتی به حساب می آید.

روابط عمومی به بیانی ساده و کلی برقراری ارتباط هدفمند به موقع، موثر ودوسویه میان درون و برون از یک مجموعه تعریف می شود.

خوراکیهای درون پروازی در همین راستا، مجموعه ای بشمار می رود که روابط عمومی هرخط هوایی باید درچهارچوب فعالیت های بازار افزایی خود به آن توجه نشان داده وبه بهره برداری از امکانات بالقوه بسیار گسترده ای بپردازد.

در همین زمینه روابط عمومی فوق تخصصی حوزه خوراکیهای درون پروازی قادر است ایفاگر نقش موثری نه تنها در عرصه دادوستد اقتصادی بلکه در حوزه ارتباطات فرهنگی میان کشورها دارد.

استفاده از خوراکیهای بومی هرکشور در منوی پذیرایی (بعنوان مثال در مورد ایران غذاهای سنتی نظیر چلوکباب، چلو خوشت های مختلف از جمله قیمه و قرمه سبزی ، شربت های تهیه شده از عرقیجات گیاهی، شیرینی های محلی از نوع سوهان قم، باقلواو قطاب یزد، کلمپه و کماچ کرمان، گز اصفهان و …) و اطلاع رسانی محلی در مورد آنها می تواند ابزار موثری برای شناساندن فرهنگ اصیل به یکدیگر بشمار آید.

که با ساخت و خریدکانکس کترینگ سیار می توانید این بخش های مطرح شده در بخشهای وسیعتر گسترش دهید تا بتوانید درآمد بیشتری را کسب کنید.

کانکس کترینگ سیار معمولا برای کارهای اغذیه اعم از آشپزخانه،فست فود یا غذاهای آماده استفاده می کنند که بسیار کار جذاب و آسانی از لحاظ جابه جایی است و با طرح و رنگهای متعدد قابل سفارش است.

کانکس کترینگ سیار
کانکس کترینگ سیار
کانکس کترینگ سیار
کانکس کترینگ سیار
کانکس کترینگ سیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =